czwartek, 15 maja 2014

Tandoori Curry ze słoiczka- recenzja


Zimno, pochmurno i deszczowo - czy to maj? a może październik? W taką pogodę jak dzisiaj nawet gotować się nie chce. Czytając to zdanie zastanawiacie się ... jak to pisząc bloga i uważając gotowanie za pasje serwuje obiad " ze słoiczka"?? Hmmm prosta odpowiedz też tak mam ;-) Muszę się przyznać , że faktycznie jak mam tzw lenia to sięgam po gotowy sos do mięsa. W domowej spiżarni zawsze coś się znajdzie. Wybierając takie produkty staram się jednak dokładnie przeczytać etykietę nie mam zamiaru spożywać dziwnych a zarazem tajemniczych dla mnie dodatków. Chętnie sięgam po produkty firmy Patak's. Smak Indii zamknięty w aromatycznym sosie. A może Indie w domu? A nie tylko słoik?  Cena jest dość wysoka w większym markecie  można kupić za ok. 6 zł, a słoik ma tylko 350 g. Spotkałam się również z cenami dochodzącymi do 10 zł. Doceniam jednak wyjątkowy smak i wysoką jakość. Dzisiaj po raz pierwszy skosztowaliśmy sosu Tandoori Curry. Moje podniebienie i kupki smakowe były usatysfakcjonowane i muszę przyznać, że smaki były idealnie wyważone jeśli chodzi o ostrość i słodycz. W połączeniu z ryżem genialne- pewnie w jakimś stopniu poczułam się jak w indyjskiej knajpie. Opakowanie przeznaczone jest na 3 porcje po wcześniejszym dodaniu podsmażonego kurczaka, ale jeśli ma się głodomora i pasjonata takiej kuchni to niestety starcza na 2 talerze. Konsystencja sosu po 15-o  minutowym gotowaniu i dodaniu odrobiny wody jest gęsta, przyjemnie pokrywa kurczaka. Propozycja podania - biały ryż plus siekana kolendra ewentualnie natka pietruszki. Myślę, że niebawem udam się po kolejne zapasy i nie omieszkam wrzucić kilku zdjęć i recenzji z tego tytułu. Smakowity, szybki obiadek na pewno lepszy niż przydrożny fast food. Nie jest to sos produkcji domowej, ale smakuje rewelacyjnie. Podsumowując- POLECAM!!


Skład Tandoori Curry firmy Patak's :
woda, cebula, zagęszczone puree pomidorowe, cukier, śmietanka,masło niesolone, skrobia kukurydziana, olej roślinny, tamarynd, przyprawy (zawierają gorczycę), ocet spirytusowy, puree z imbiru, cebula w proszku, sól, czosnek w proszku, mielone migdały, wędzona papryka w proszku, wyciąg z papryki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz