niedziela, 20 lipca 2014

Kaszanka z warzywami- idealna na grilla



Już jakiś czas temu odkryłam ten przepis w telewizyjnym programie Ewy Wachowicz. Od razu wpadł mi w oko, nie myliłam się wyszło przepysznie. Staram się nie kopiować przepisów, więc kilka zmian zaistniało. Jak dla mnie klasyka gatunku połączona z warzywami komponuje się idealnie. Moje wydanie potrawy było przyrządzane w piekarniku, ale myślę, że grillowana wersja będzie równie smaczna.


Składniki( 3 porcje):
  • 6 kaszanek
  • 1 cukinia
  • 2 papryki ( u mnie czerwona)
  • 4 cebule szalotki
  • 6 łyżeczek musztardy
  • vegeta, suszony tymianek
  • oliwa z oliwek
  • folia aluminiowa
  • 3 foremki aluminiowe jednorazowe

Kaszanki dokładnie myjemy. Cukinię kroimy w pół krążki, paprykę w większe paski, a cebulę w piórka. Do aluminiowych foremek wkładamy po 2 kaszanki. Każdą smarujemy 1 łyżeczką musztardy zasypujemy warzywami i wlewamy odrobinę oliwy z oliwek. Doprawiamy vegetą i suszonym tymiankiem. Foremki zawijamy szczelnie w folię aluminiową. Wkładamy do piekarnika na 30 minut - temp. 200 stopni. Jeśli korzystamy z grilla czas będzie podobny- pod warunkiem ,że grill będzie już dobrze rozgrzany. 


Cukinia 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz